Tuesday 18 November 2014

H

03:05 AM

Selamat pagi. Masih lagi tak tidur. Masih lagi segar mata ni. Sambil dengar lagu lagu lama, tetiba teringat dia. *pause!

Oh yaa. Bytheway, ending dah semester 6. Tapi tak ada rezeki, kena extand 1 semester sebab ada paper tak ambil lagi. Sedih juga lah. Tapi kuatkan semangat, kuatkan hati, kentalkan jiwa, ikhlas dengan apa yang terjadi. Now! Holiday lah bradaaaaaahhhhhhh. Cuti semester bro! Apa nak buat? Gemukkan kembali badan. Badan dah kurus, tulang terkeluar keluar dah ni. Stress maybe duduk Melaka.

*Play
Layan lagu sedih pagi pagi ni dan tiba..... Hm. Saya masih sayang dia. Saya masih lagi brharap hubungan kita macam dulu, no ones yang kacau, no ones yang menyibuk hal kita. Saya masih lagi berharap we get married and have a kids. We love kiddosss right? Ya. Saya masih berharap. Tapi saya kena redha, ikhlas dan terima apa yang terjadi. But, I won't 😞

Do you still remember first time kita jumpa? Kat mana? Bila? Macam mana? Ingat lagi tak awak? Ingat lagi tak first time awak jumpa family saya? Balik kampung sama? Jumpa makcik pakcik Uncle Aunty? Ingat tak? Saya ingat semua tu. Semua kenangan kita saya ingat..

Kita keluar bersama, breakfast, lunch and dinner, gelak menangis semua saya ingat. Saya tak lupa pun. Saat saya sedih, awak buat saya gelak. Saat saya sakit, awak datang dan gantung 1plastik ubat kat gate rumah sewa saya. Saat saya jatuh, awak ada dengan saya.

Tapi, kenapa sekelip mata berubah?


No comments:

Post a Comment